Świat TeN w Polsce

Włoska międzynarodowa marka kosmetyki profesjonalnej TeN Cosmetics zadebiutowała w Polsce w listopadzie 2010, kiedy to wprowadziła ją na rynek firma Aroma Trend, wieloletni producent kosmetyków specjalistycznych.

Dzięki zaangażowaniu zespołu specjalistów, bogatej ofercie, najwyższemu poziomowi usług oraz elastycznej współpracy z partnerami w ciągu dwóch lat udało się nam pozyskać zaufanie ponad 120 salonów kosmetycznych i poszerzyć ich ofertę salonową o produkty marki TeN Cosmetics.

TeN Cosmetics to marka, która rozwija się, patrząc w przyszłość. TeN to połączenie zaawansowanej technologii oraz najcenniejszych i najsilniejszych naturalnych składników aktywnych znajdujących się w przyrodzie. Naszym priorytetem jest sprostać oczekiwaniom klientów w postaci skutecznych metod pielęgnacji profesjonalnej oraz systemów pielęgnacji domowej. W swojej ofercie w Polsce posiadamy 9 linii pielęgnacyjnych na twarz połączonych w 12 profesjonalnych metodach pielęgnacji gabinetowej oraz 7 linii pielęgnacyjnych na ciało tworzących w gabinecie aż 9 profesjonalnych metod pielęgnacji. Każda metoda odpowiada na indywidualne potrzeby klienta, dzięki czemu mamy pewność, że zaspokoimy potrzeby nawet najbardziej wymagających i potrzebujących skutecznej terapii klientów.

Chcąc jak najlepiej przygotować profesjonalistów do pracy na produktach TeN, stworzyliśmy swoje własne centrum szkoleniowe - Accademia TeN Milano, w którym to gruntownie i bezpłatnie przygotowujemy fachowców do pracy z marką TeN. Starając się zaspokajać potrzeby naszych partnerów oraz zagwarantować maksimum zadowolenia z podjętej współpracy nasi szkoleniowcy organizują również szkolenia przypominające oraz jeżdżą na indywidualne spotkania i pokazy.

Nad sukcesem marki TeN w Polsce pracuje specjalnie dedykowany zespół ludzi, który promuje markę na targach, w prasie i innych kanałach marketingowych takich jak chociażby Internet czy facebook. Czuwają nad tym, aby cały czas realizowana była filozofia marki, aby konsumentki znały jej wartość i wiedziały czego mogą oczekiwać. Dzięki takim działaniom w błyskawicznym tempie zyskujemy coraz większe grono miłośników marki TeN Cosmetics a kosmetyczki pracujące z naszą marką, coraz szerszo grono zadowolonych Klientek w swoich Salonach.

Dowodem najwyższego uznania marki i jej produktów jest Hit Salonu 2011 przyznany dla zabiegu Filler właśnie przez kosmetyczki– czytelniczki magazynu Salon i Elegancja. Nie każda marka może poszczycić się taką nagrodą już w pierwszym roku swojej obecności na rynku, tym bardziej jesteśmy pewni, że wprowadzenie TeN na salony kosmetyki profesjonalnej w Polsce to właściwy wybór.

Zapraszamy również Państwa do poszerzenia grona miłośników marki TeN Cosmetics.